domingo, 10 de marzo de 2013

Xiquets al món

Quin cap de setmana més complit he tingut. Banderins, bosseta i per últim, aquesta targeta de naixement que em van demanar per a regalar. La imatge ho diu tot, molt dolçeta i un resultat magnífic (per lo menys a mi m'encanta). Espere que agrade.






 He utilitzat per decorar, el sonall,
 el pitet i el biberó que hi vaig trobar 
a unes targetes preparades que hi havien a Zailand i em van parèixer tan macos i dolçets, que no m'he pogut resistir a utilitzar-los en aquesta targeta

5 comentarios:

  1. Es preciosa la tarjeta!!Un besito!!!

    ResponderEliminar
  2. És molt maca! Molt dolça! M'agrada!
    Kissitos!!

    ResponderEliminar
  3. T'ha quedat super guapeta!! els tres detallets queden ideals...i per dins és molt bonica tb!

    ResponderEliminar
  4. Si ja et dic jo que ets la reina dels treballs per a nens petits!!! m'encantaaaaaaaaaaaaaaaa, t'ha quedat tan dolça... Un petonàs

    ResponderEliminar