viernes, 12 de julio de 2013

Lista definitiva sorteo

Bon diaaaa, ja queda poc de temps per saber qui serà la guanyadora del sorteig sorpresa. Amb ganes de saber qui serà i el regalet que se'n portarà?? Prompte ho sabrem.....
 
En primer lloc, GRÀCIES a tots aquells que amb 5 minuts del vostre dia, heu passat pel meu blog per apuntar-se al sorteig, gent nova que m'acaba de conèixer però sobretot, tots aquells seguidors que dia a dia, a cada entrada, m'han comentat els meus projectes d' SCRAP.
 
Avui, us pose la llista definitiva dels participants. Si hi ha algú que es va apuntar i no hi està a la llista, que m'ho comunique i ho rectifique de seguida. El proper dilluns 15 de Juliol de 2013, publicaré el nom de la guanyadora per mitjà de la pàgina Sortea2. Molta sort per a tothom i ens vegem dilluns 15 de Juliol.

****

Buenos diasssss, ya queda poquito para saber quien será la ganadora del sorteo sorpresa. Con ganas de saber quien será y el regalo que se llevara??? Pronto lo sabremos.
 
En primer lugar, GRACIAS a todos los que habéis  dedicado 5 minutos de vuestro dia para pasar por mi blog y apuntarse al sorteo, gente nueva que me acaba de conocer pero sobretodo, todos aquellos seguidores que, dia a dia, en cada entrada, me han comentado mis proyectos de SCRAP.
 
Hoy, os publico la lista definitiva de participantes. Si alguien se apuntó pero no se ve en la lista, que me lo comunique y rectifico la lista enseguida. El próximo lunes dia 15 de Julio de 2013, publicaré el nombre de la guanyadora a través de la página Sortea2. Mucha suerte para todos y nos vemos el próximo lunes 15 de Julio.
 
 
 

4 comentarios: