viernes, 4 de octubre de 2013

Uauuuuu, sorpresaaaa!!!

 
Guauuu, arribar a casa després d'estar quasi tot el dia fora i que et criden a casa per dir-te que hi ha un paquet per a tu.... Hi ha millor manera per començar el cap de setmana??
Aquest és el paquet que he rebut.... papers, segells, adhesius, washitapes, tags.... el resultat del sorteig de Judy Scrap.....GUANYADORA!!!!
A continuació us deixe unes imatges detallades de cadascún dels material que he rebut però especialment, m'agradaria donar les gràcies a Judy Scrap y a mrwonderful per l'oportunitat de participar al sorteig i com no, per ser la persona guanyadora.
 

 
 
Guauuu, llegar a casa después de estar casi todo el dia fuera y que te llamen para avisarte de la llegada de un paquete para tí.... Hay mejor manera para empezar el fin de semana??
Este es el paquete que he recibido...papeles, sellos, pegatinas, washitapes, tags...el resultado del sorteo de Judy Scrap....GANADORA!!!!
A continuación os dejo algunas imagenes detalladas de cada material que he recibido pero especialmente, me gustaria dar las gracias a Judy Scrap y a mrwonderful  por darnos la oportunidad de participar en el sorteo y como no, por ser la persona afortunada!!!

4 Washi Tape: Rosa con topitos, azul con rayas, verde con triángulos y blanco y negro "te quiero y te requiero"
Pack etiquetas en color y craft
Papeles doble cara de la colección CANDELA y pegatinas en negro y color.
 
  GRACIASSSSSSS
 
   GRÀCIESSSSS
 
 

6 comentarios:

  1. moltes felicitats!!! guauuuuuuuuuuuu :)

    ResponderEliminar
  2. Enhorabona!!!quin regal més guai eh?? Jo també tinc alguns segells i pegatines.
    Besets

    ResponderEliminar
  3. Ala! Que enveja!! M'encanten els segells i a tu t'han tocat molts jeje
    Ara a disfrutar-los!!!
    Enhorabona

    ResponderEliminar
  4. Felicidades!!!!! Este obsequio super merecido, estoy segura lo usarás en tus bellas creaciones!!! que a propòsito los álbumes de las ultimas 2 entradas son una P R E C I O S I D A D !!!!!!!! Gracias por compartir tu arte con nosotars y feliz de recorrer tu blog y ver tantas bellezas!!!!

    ResponderEliminar