lunes, 24 de febrero de 2014

Intercanvi llibretes

Des del primer dia que hi vaig descobrir aquest meravellós món de l'Scrap, he conegut moltíssima gent a través del blog, de la meva pàgina de facebook, mitjançant els tallers als quals puc assitir y com no,gràcies als intercanvis o reptes en els quals puc participar.

Una vegada més, he participat en un intercanvi, aquesta vegada es tractava d'intercanviar una llibreta i com que he fet moltes amb l'ajuda de la Bind-It-All, em vaig decidir a participar. 

****
Desde el primer día que descubrí el maravilloso mundo del Scrap, he conocido muchísima gente a través del blog, de mi página de facebook, en los talleres a los que puedo asistir y como no, gracias a los intercambios o retos en los que puedo participar. 

He vuelto a participar en un intercambio el cual consistía en intercambiar una libreta así que, con la ayuda de la Bind It All y con la experiencia de hacer muchas libretas, me decidí en participar.

****

A continuació, us deixe unes imatges de les dues llibretes que he fet jo per a les meues companyes de l’intercanvi: Silvia i Saray. // A continuación os dejo imágenes de las dos libretas que he hecho para mis compañeras del intercambio: Silvia y Saray


Silvia




Saray





Per acabar, aquests són els seus treballs que han fet per a mi, les dues llibretes són fantàstiques, de segur que faré un bon ús d'elles // Para terminar, estos son los trabajos que han hecho para mi, las dos libretas son geniales, seguro que les daré un buen uso.

Silvia: Artesascrap (http://artesascrap.blogspot.com.es/)
Saray

2 comentarios:

  1. Molt maques totes!!! les teves i les que has rebut. Un bonic record!! Petonets

    ResponderEliminar
  2. espectaculars!!! com sempre! m'encanten! (totesss)

    Un treball cuidat on es nota l'amor que fiques. Muakkkk

    ResponderEliminar