viernes, 7 de marzo de 2014

Comunions 2014

Arranquem motors amb les comunions 2014. Models de targetes, detalls per als convidats, llibres per què signen... projectes dels quals estic molt contenta i il·lusionada així que, al llarg de moltes entrades aniré mostrant-vos tot allò que m'han demanat.

En aquesta ocasió, us ensneye aquest model d'invitació per a xiqueta basant-me en un model que hi vaig vore a Pinterest. Targeta molt senzilla amb tonalitats del rosa, una llaçada central amb una papallona sobreposada i per a l'interior, el text a una banda i a l'altra espai per poder posar una foto de la xiqueta, en aquest cas. 


7 comentarios:

  1. Molt dolça i amb aquest estil tan Raquel :), m'agrada com fas aquestes targetes que semblen tan senzilles i l'efecte és fantàstic. Jo sempre m'acabo complicant la vida o sempre penso que hi falta alguna cosa! Un petonet

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies Montse per aquest missatge positiu. ës cert que de vegades a mi també hem costa fer targetes senzilles i amb tant d'elements que hi pose, al final s'hi queden massa carreges però en altres ocasions, es veu que no estic massa inspirada i el resultat són targetes senzilles, depén del dia que m'hi pose, jejeje!! Petonets

      Eliminar
  2. Estic d'acord amb Montse. Fas les targetes senzilles pero a la vegada elegants. T'ha quedat molt bonica, i com no, la papallona que no falte jeje

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. I tant, la papallona no podía faltar, crec que és tant elegant i bonica que és difícil per mi, no utilitzar-la!! Besets

      Eliminar
  3. Ës molt bonic el paper que has elegit i el troquel de bordes.
    besets

    ResponderEliminar